1.5 yasındaydı kızım montessori karyola aldığımızda suan 7 yasında ve istemiyor arkadaşlarımın oldugu gibi baza istiyorum diyor nisan ayında kardeşi gelecek inşallah o zaman bu takımı ona bırakıp kızıma baza alacaz.çarşaf tak geçir vs olarak baza hep daha kullanışlı montessori de aşırı zor oluyor