Kişiden kişiye değişebiliyor belirtiler.. 😊
Mesela bende de sadece sürekli uyku isteği ve bel ağrısı vardı başka hiçbir belirti yoktu ilk zamanlarda.. Bence biraz daha bekleyip eczaneden erken gebelik testi alıp bakabilirsin.. (Biraz daha bekle dememin sebebi de bu gebelik testlerini çok erken yapınca hamile olsan bile negatif sonuç verebiliyor başıma geldi ondan)