Kızlar 15 haftalık gebeyim. Hem özel hastane hem de devlet hastanesi takipliyim. 2 doktor da cinsiyeti hakkında tek bir yorum yapmıyor. Meraktan çatlayacagim artık. Avicenna kadın doğum doktoru Cem Ardıç hakkında fikri olan var mı bir de ona mı gitsem cinsiyet için acaba 😄😄