mcansum doğuma gitmedim ama bir iskenderunlu olarak 2 düşük sonrası muayeneye gittim. Doktorun biri niye geldin çocuğun olur diyip yolladı resmen. Ve dışarısı suriyeli kaynıyordu o kadar kalabalıktı ki.. doğumhane ilgisizliğini şuan tahmin edemiyorum🤦🏼♀️ ne gittiğim muayeneden ne hastaneden memnun kaldım. Bir daha asla gitmeyeceğim bir hastane onun yerine iskenderunun berbat hastanesine giderim daha iyi.