Delidoluuu Bana hiç yok dediler, kısa bile değil 😬 amniyosentez yaptırdım ve temiz çıktı. Hatta bi doktor yaptırmana gerek yoktu. Down için 10 farklı bulgu gerekir dedi. Ama ben hazırlıklı olmak için yaptırmıştım. Sonra 30. hafta gibi bi kemik oluşumu gördü. Ayrıca pek çok ırkta burıun kemiği olamayaniliyormuş (siyahiler, bazı uzak doğulular). Başka bulgularla birlikte değerlendirmek gerekiyormuş. Hatta artık down teşhisinden özellikle nazal kemiği yokluğu bulgusu yavaş yavaş çıkarılıyormuş. Çünkü yeterli bir sebep değilmiş. Bunları söyleyen gittiğim farklı farklı ama çok iyi doktorlar.