@sedamom00 canım bence yaptırma bende aynısından yaptırdım hiç kullanamadik kızım 2 ay 10 günlük hala güzel olmuyo hele o dantelleri ilk zamanlar giydirdim batiyo çocuğa kıpkırmızı oldu heryeri hemen geri çıkarttım bir kere denedim sadece nasıl olcak diye şuan sadece baddaniyesi işimi goruyo diğerleri çöp ben hepsini yaptırmadım ama hiç kullanamadim hem çok büyüktü dediğim gibi danteller çok rahatsız edici bence daha sade bir model tercih et tavsiyem yinede sen bilirsin tabi