Msl13 Kızlar bu sancı ve kasılmalar hep akşamları mı oluyor yoksa psikolojik mi 🙄 anlamadım ki gündüz hiç bişey yok gece olunca sancıdan ölüyorum sanki 🤷🏻♀️ sizde de öylemi ?
Tinkerbell_0423 Msl13 bı yerde duymuştum sancılar gece gelme nedeni çok güzel farklı bir açıklaması vardı ama şimdi hatırlayamadım.
iremyigit Msl13 yalancı sancı nasıl oluyor kızlar ya bilgilendirir misiniz? Benim belirtilerim belden gelen adet ağrısı gibi ağrı ama masaj yapınca falan geçiyor düzenli gelmiyor karnım sertleşiyor bu mu yalancı sancı
Msl13 Pnrklk yani evet gaz sancısı gibi ama değil böyle bebek bi yere toplaşıp duruyor kas katı kasılma bu işte 🙄 sancılarda regl sancısı gibi vurup geçiyor değişik yaa ama bence benimkiler psikolojik tamamen