Ben de 8. haftamdayım. Hiç bir şey yemek istemiyorum bulantıdan. Prilam aldım ama çok da bir etkisini göremedim kendimde maalesef. Sanırım bünyeyle alakalı. Benim de aklımda hep bu soru. Acaba bebeğim beslenebiliyor mu? Su bile içemiyorum maalesef. Çok zor bir durum. İnşallah bu günlerimiz de geçer 🙏🏻