Adetime 2 gün var normalde kasık ve karın ağrım başladı bi anda sabahta peçeteye lekelenme geldi sonra pet taktım pembe akıntılı şekilde kanama var acaba yerleşme kanaması olabilir mi ben bide grip felan olduğum İçin ilaç içtim bi kaç tane bişey olur mu acaba resim eklemek yasak sanırım değilse kanama rengini ekleyebilirim