Merhaba bayanlar bir sorum olacak sizlere Bugün sabahtan beri hastanedeyim nst ye bağladılar bebeğimin kalbi hızlı atıyormuş serum taktılar gene Nst ye bağladılar gene hızlı atarsa kalbi sezeryana alacaklarmış böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Daha 36+4 haftalık hamileyim 🤦🏻♀️☺