Mpo2266 Selam arkadaşlar bugün kontrolde doktor bebek çok aşağıda dedi başından beri hep baş aşağıdaydı ama erken doğumdan korkuyo yaşan varmı böyle bi şey progestan bullanmamı söyledi 36. Haftaya kadar
Asyaninannesi58 Mpo2266 ıkınma, öksürme, hapşırma bebeği aşağı itecek şeyler bunları çok yapma ayakta da durma bir şey olmaz inşallah. 22. haftadan beri erken doğum riskim var
Mpo2266 Asyaninannesi58 evet doktorda hareketlerini kısıtla biraz dedi inşaallah bi aksilik olmadan sağ sağlim alırız kucağımıza🙏🏻