Arkadaşlar merhaba
35+2 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır oğlum sağ tarafimda toplanıyor. Karnımın içi çok sert oluyor. Ve tıp gibi şişiyor o bölge. Gece gündüz bı sıcak basması oluyor. Ara sıra ağrılarım oluyor. Sizde bu sertleşme için doktora gitmek gereklimi