Aynısını bu hafta yaşadım.. 2 Aylık hamileyim.. Boğazım şiş acıyor, burnum akıyor, bütün kemiklerim ağrıyor ve çok halsizim.. Ben bol bol ıhlamur içtim sıcak şeyler içmeye çalıştım.. İçtiğim normal suyu su bardağının içine bile biraz kaynar su katıp sıcak sıcak tüketmeye çalıştım.. Komple geçmedi hastalığım ama şükür azaldı.. Boğazlarım biraz daha yumuşadı..