Brcaytc 11+3 olduk gün itibari ile ☺️ 3. Aydan itibaren sürülmesi gerektiği söylendi. Ben hamileliğimin ilk ayından beri duştan sonra bebek yağı sürüp onunla nemlendiriyorum. İlk gebeliğim, bildiğim bir yolda yok henüz. Tecrübeli-Bilgi sahibi hamişlerrr yardımmm🙈❣️
gonulcelen Brcaytc @Bitanesininannesi bebe yağında petrol varmış bnde hiç kullanmam hatta bgn sprey boyayla bebek hazırlık için birşeyler yaptım elime biraz değdi sıcak su aseton kolanya işe yapamadı evde bebe yağ vardı o geçirdi hemde hiç zorlamadan 😬😬 ben çatlak için lierac kullandım 37+4 olduk cok şükür çatlağım olmadı bide Hindistan cevizi yağ sürdüm ikisinde kullandım hergün
Nurylcndag Brcaytc bende 30 haftayım bugüne kadar daha hiçbirşey sürmedim, henüz hiç çatlama yok ama artık bende kullanmaya başlıycam, doktorum kremleri önermedi, zeytinyağı yada hindistan cevizi yağı sür dedi doğal
Bitanesininannesi Ben Mustela da aldım ama Sebamed in kremi daha iyi geldi. Başlarda bebe yağı da suruyordum ama zararlı maddeler varmış içinde onu bıraktım.
Brcaytc Bitanesininannesi sebamedin Güneş kremini ve nemlendiricisini denemiştim memnun kalmamıştım pek. Muhtemelen bünyeden bünyeye farklı etkiler gösteriyo olabilirler. Teşekkür ederim 🙏
NevinCeynakli Lierac çatlak önleyici jel kullanıyorum 4.aydan beri ve tatlı badem yağı bana iyi geldi tavsiye ederim🙏
Hhhzzzlll3545 Brcaytc tatli badem yagini onermislerdi bana da ama sonradan tuylenme yaptigini duydum dogrumu acaba sizce ??kakao yaginida oneriyorlar
NevinCeynakli Brcaytc yok bende yapmadı daha çok lierac kullandım onu kesinlikle tavsiye ederim jel kıvamında hemen sürülüp kuruyo badem yağı hemen emmiyor o yüzden aşırı kullanmadım badem yağını fakat 25 haftalık oldum çatlağım hiç olmadı daha şükür faydasını gördüm
gonulcelen Brcaytc neyse artık kullanmazsınız lierac evet ecz almayın cok pahalı internet ya da gratis vs indirime giriyor jel olandan alacaksınız ortalama hergün sürdüm bazen 2 kere sürmeme rağmen 2 kutu yetti son 1 gaftam var ve hala tam bitmedi 😬
45damlaninannesi NevinCeynakli Benim ilk hamileligimde col oldu kizim 3 yasinda simdi 10 haftalik hamileyim catlaklar beyazladi haliyle suan lierac kullansam no faydasi olur bu Duran Duran catlaklara iyi gelir mii
Sky Benim ikinci hamileliğim ilkinde de çatlağım olmadı şuandada yok 16+3 sebebi bence bio oil dene bence canım 🤗
TubaSbArsln Lierac al internetten çok uçuza düşüyor Cnm ben 185 liralık kremi 90 a aldım kargo ücretsiz 👋👋