Ben hiç ağlatarak ya da ağlatmayarak uyku eğitimi vermedim gerekirse 7yaşına kadar yatar koynumda dedim sonuçta bi ömür yatmayacak ya dedim ama bu güveni kendinde bulması için onu hep destekledim,gündüz uykularında hiç yalnız bırakmadım uyanınca ilk gördüğü kişi ben oldum.Hep onunla konuştum şimdi uyucksın uyanınca oyun oyncz yemek yicez vs ve gece uykusundan önce dedim şimdi uyucz ben yatağıma gidicem sen uyuyunca falan diye.Anlamaz zannetmeyin çok iyi anlıyorlar.
Kasım doğumlu ve yazın odasında yatabiliyordu yine de emdiği için ve bezli olduğu için çok sık gidiyordum yanına.
Önce yanınızda sallamadan uyutun ve uyuttuğunuz yerde uyansın şok olmasın uyanınca. Ve sizi görsün uyanınca mutlaka.
Sonra onun yatağında ikiniz yatın. Sonra uyku arkadaşı verin siz yanında durun ve o uyuyunca sizin arrık odanıza gideceğinizi söyleyin. Bu şekikde basamak basamank onu da korkutmadan ilerleyin