Bir doktora gitsen iyi olur cnm enfeksiyon olabilir idrarda çıkmasına Rahim ağzında olabilir bende öyley dim arttı doktora gittim erken doğum riskin var dedi bir ay sızım devam etti enfeksiyon birsey çıkmadı enson vajinal kültür aldılar akıntı içinde birikmiş dedi antibiyotik verdi şimdilik iyim elhamdülillah agri sizi kalmadı