Kgksoy bende ilk gebeliğimde normaldi kullanmamıştım ilaç. Bu hamileliğimde 5 lere kadar cıkmış neredeyse. Ve ilk hamilelikte koku hassasiyeti mide bulantısı çook yasadım. Bu hamilelikte koku hassasiyeti tiksinme yok denecek kadar az ama. Mide agrısı ve bazen mide yanması çoooook kötüü. Ben böyle bişey görmedim. Sabaha kadar uyuyamıyorum. Keşke midem bulantım olsada bu ağrı olmasa diye oturup geceleri ağlıyorum 😂
Daha once bende bu soruyu post olarak sormuştum. Doktorumada sordum ağrı yanma bu ilaç yüzünde olabilir mi diye hayır dedi doktorumda. Gaviscon surup verdi kullananabilirsin dedi. İlk 3 ayda kaçınmaya çalışıyorum olabildiğim kadar ama dayanamayacak gibi olunca mecbur içiyorum. 8+3 üm bu arada. Umarım ilerleyen aylarda geçer 😵💫😔