Albanianqueen34 Bn 2012 den beri hipotroid hastasıyım ilaç kullanırım. Yavas yavas zamanla yükseldiği için ilaç dozunda arttı. Eğer değerin yüksek olursa evet gebe kalmadan zorluk oluyor, kaldıktan sonraki yükselmeden bahsetmiyorum. Ama normal değer aralıklarındaysa kalırsın ve kaldığını anladığın an tsh baktıran lazm hamılelıkle fırlıyor çünkü ilaç dozunu artırıp ilacını düzenli kullanmalısın. Yüksek seyrederse evet düşük yaptırır ama kesn yaptırır denmez böyle yani saçmalamış doktorun. Öyle konuşmak ne kadar kolay. Gebelikte 1-1,5 arası en ideal değerdir. 2-2,5 altı da gebe kalmasa en ideal değerdir. Tsh çok. Önemli bebeğin gelişimi açısından eğer farkedilmezse düşükle sonuçlanabilir. Böyle kendinizi harap etmeye hiç gerek yok bunu diyen doktorun branşı nedir acaba merak ettm dahiliye dir diye düşünüyorum.