Tuglayli Merhabalar ikeadaki meşhur beşikleri biliyorsunuzdur Kullananlarınız oldu mu kullanışlı mı acaba
gamzecee Tuglayli ben kullanıyorum bence kullanışlı pratik kurması kolay taşıması kolay maddiyat açısındada uygun 2 kademeli tek sıkıntı sallanmıyor onu sıkıntı yapmayacaksan on numara beş yıldız
aasenaktas Bi video izledim YouTube’da beşiği yatağa bağlamışlardı ön parçasını çıkarıp diğer türlü kayıyormuş sanırım benim yatağa girip çıkmam zorlaşacak bu defa ya da normal beşik gibi kullanmak zorunda kalacağım diye vazgeçme aşamasına geldim