Arkadaşlar merhaba ben 10 haftalık hamileyim idrar enfeksiyonum çıktı hiçbir belirtim yok ama sadece sarı akıntım vardı. Doktor tahlil yapti vajina kültürü aldı. Enfeksiyon çıktı ve antibiyotik toz saşe bide fitil yazdı. Şuan aklım çok karışık antibiyotik 3 ayı bitirenlere veriliyormuş bir gün tek kullandım. Bebeğe zararları varmış sizce ne yapmalıyım kullanmalı mıyım? Ondan başka kullandığım mide bulantısı ilaci ve tiroid ilacım var bu kadar ilaç kullanmak istemiyorum.yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten fikirlerinizi bekliyorum