Aleynaerayy22 Kızlar dişim sallanıyor galiba ön alt diş bide ya üf tam zamanını buldu galiba bebek kalsiyumu çektiği için böyle oluyo korkuyorum kırılacak diye doktora gitsem bisey yapabilir mi yapamaz mi bilmiyorum da 😞
Lavantakokusu64 Aleynaerayy22 kadın doğum doktorunuza gidin izin kağıdı veriyormuş sanırım o kagitla beraber dişçiye gidiliyormus
mcansum Aleynaerayy22 benim arkadaşım çektirdi hatta ben başkasına git dedim bitanesi demiş çekemem başkasına gitti çekti oda… çünkü çok ağrı çekiyor mecburen ilaç kullanıyor aynı şey ce ben hamileyken gitmedim bişey yapmazlar diye sonra gittim sonra da bana emziriyorsun bişey yapamam dedi yani doktorlar hep kafalarına göre bence çektirmek daha iyi sonuçta lokal oluyor zaten öyle böyle yine kaç kullanıyor bari kesim çözüm
Elvancn Ben kaplama dişin çıktı kadın doğum doktorum 12ve 24hafta arası yapılır dedi dişçiye gittim bir kaç tane dış tedavisini önermiyorum dedi yine de bir dis gidin belli enfeksyon varsa antipotik veriri yada az dozla çekim yapar lar gitmek fayda var
Aleynaerayy22 Lavantakokusu64 bir sonraki gidişimde söyleyeyim barı kırılırsa on diş cok kötü olcak catlamis biraz azda sallanıyor gitmiştim doğumdan sonra kaplama yaparız demişti bende ustelemedim
Aleynaerayy22 Beyza-M maşallah 🥺 benimde kırılacak diye korkuyorum doktor kaplama yaparız doğumdan sonra bitane demişti ama kendi doktoruma sormadım şuan yaptırabilir miyim sorun olurmu diye
Aleynaerayy22 mcansum o anestezi bebege zarar verir diye endişeleniyorum uyusturuyor ya bu sefer emzirirken de sıkıntı iste bebege sütten geçebiliyor
mcansum Aleynaerayy22 ameliyat oldum hamileymişim çok şükür iyiyiz bi sorunumuz var ve genel anestezi tabiki 6 saat kaldım.. o lokal olucak sorun olacağını düşünmüyorum sonrasında kullanılan antibiyotik için dikkat etmenizi öneririm kullanmamanızı veya sadece 3gunlhk olandan görüşün bi kaç doktorla fikir alın