semirra Actim nst ye girdim dalgalanmalar oldu aclikta bebegim cok hareket ediyor bir sorun cikar mi?
egeninincisii semirra Hareket ediyorsa sorun yok bence. Bana aç gelme hareket etmesi lazım demişlerdi. Tok gittiğim halde hareket etmedi gerçi 😂🤦🏼♀️
Mavikalem semirra hareket ediyorsa sorun yok. Normalde açlık durumunda bebek hareket etmez. O yüzden tok gel derler
semirra egeninincisii benim bebegi taniyirum ac olunca kam sekeri dusuyor harekeet ediyor toklukta uyuyyor
tazeanneveminigi semirra kuzum bana doktor bir yemek ye öyle gel demişti. 1 saat önce kahvaltı ettim aç hissetmiyorum dedim. Ona rağmen tatlı yedim ettim. Nstde çok hareket etmeyince bir dahakine tam tok gel demişlerdi.
yaasemin semirra işte o iyi değil özelikle tok istiyorlar meyve suyu içmenizi istiyorlar ben hep tok gidiyorum zaten açlığa dayanamam