Tubiti vallaha ben ilk hamileligimde bir arkadasimin tavsiyesi uzerine ona gittim cok ilgili ve guleryuzluydu hastane zaten cok temiz ve hijyenik. Hemsireler ebeler hepsi cok ilgili guleryuzluydu surekli gelip kontrol ettiler ağrım varsa yardimci oldular yemek getiren abla bike cok tatlıydı ☺️ lohusa serbeti ikram ettiler yani ufacik seyler belki ama gercekten cok ilgililerdi bebek hemsiresi de geliyor surekli tuttu mu memeyi sütun nasil falan diye cok yardimci oldular. Hatta ilk oglumda mastit olmustum dogumdan 4 5 gun sonra gigus ucun yoktu cocuk tutamadi edemedi gece 3 de aciline gittik yine 4 tane hemsire seferber oldular gogsumu tutsun diye makine getirdiler sutumu sagmam icin yani cok iyi bir hastane ☺️