Denz33 amin inşallah. İkisinde de erkenden suyu geldi 🙄 ilkinde 8 haftaya kadar yattım. Hiç kalkmadan sonra ilerleyen haftalarda tekrar yatmak zorunda kaldım. 33 haftada kanama ve sancıyla hastanede yattım 34+5 suyu geldi. Diğerinde 7 ay yattım yattığım yerde suyu geldi ama herkeste bir olmaz. Belki ilaçlar kanamayı kesecek düzene girecek zamaninda doğacak belki de doğmak istemeyecek doktorlar başlayacak doğumu belli olmaz