SevdaTrkl Merhaba arkadaşlar ssnd yapan var mı aranızda . İlk oğlum makat geliş olduğu için zorunlu sezaryen oldum ama normal doğum olsun çok istiyordum hala istiyorum ama riskleri olduğu için cesaretimde yok