Gyed Nasıl gidiyo hamileliginiz hiç hisseden varmı?? bende karnimda çok gerilme oluyo toplamda 2 kilo aldık biraz iştahlı bir anneyim sizlerde durumlar nasıl...
Mucizeeeemmm Gyed Cok şükür bulantı falan yaşamıyorum ama kabızlık yaşıyorum malesef ve siskin hissediyorum. ama hersey yinede yolunda saglikla gelsinler 😊
Tuba52 Benimde çok rahat geçiyor çok şükür akıntı problemim vardı çok şükür Dr. fitil ve krem verdikten sonra rahat ettim ,çabuk yorulmak ve gün içi uykumlarım var . 2 gün sonra randevum var ikili test için. Heyecanla cinsiyetini öğrenmek istiyorum ayrıca. Karnıma artık bebe yağı,kakao yağı,lierac uygulamaya başladım. İlk günden beri farkedilesi gögüs büyümem ve çektiğim acıyı demeyi unuttum bunun içinde vazelin kullanıyorum rahatlıyorum şimdilik ama ilerisi için artık silikon mu kalkanmı bilemem ama önlem alsam iyi olacak. Ben de iyi besleniyorum senden aşağı değilim arkadaşım:) göbüşüm bile belli ediyor kendini 😌 çok çok uzattım sanırım.Allahım hayırlı sağlıklı evlatlar versin herkese