Ahseneylul63 6+6 oldum son 6 gündür beni öldüren bir mide bulantısı ve kusma var. Deterjan kokusu bile midemi bulandırıyor benimle aynı durumu yaşayıp atlatan var mı :(
pprensesannesii Ahseneylul63 canım şuan 22+3 deyim inan dört buçuk ayıma kadar resmen eziyet çektim. Asla ama asla geçeceğini inanmadım çevremdekiler geçicek diyodu ama ben doğum yapana kadar asla geçmez diyodum o kadar kötüydüm. 6 haftalıkken öğrendim bebişimi ilk bir hafta sadece yoğurt yiyebildim. Tavuk et kola sigara su yumuşatıcı kokusu zeytin reçel daha aklıma gelmeyen onlarca şey düşün ki kendi evimden bile tiksinmiştim yediklerimi çıkardığım için yemek bile istemiyodum. Su ya hasret kalmıştım limon sıkıp içine öyle içiyodum. Allah a binlerce kez şükürler olsun hepsi geride kaldı ve şuan inanılmaz iştahım açıldı tiksindiğim şeyleri yiyemiyorm hala ama o zamanki gibi bulantım olmuyo. Yani inan hepsi geçicek Allah yardımcın olsun 🤲🏻
Kk39 Ahseneylul63 hamilelik boyu kusan biri olarak şöyle diyim ilk 3 Ay abartısız günde.10 15 kere ne yesem kusan bir hamilelik geçirdim ta ki prilam ilacını doktorum verene kadar o kadar iyi geldiği doktorunuza danışın kullanın muhakkak günde 2 kez içiyordum bulantı kusmaya birebir
ZynpSnr Ahseneylul63 40 hafta bulantı çekmiş birisi olarak insallah ilerki haftalarda atlatırsınız ama suan yasadıgınız gayet normal bazılarının 13. Haftada bitiyor bazılarıda benim gibi 40 hafta cekıyor insallah biter sizin gecmıs olsun saglıkla kucaklayın 🌸🤗
ozlmm123 Ahseneylul63 vallahi şuan 9+2 deyim her geçen gün artıyo biktim diye ağlıyorum dayanamıyorum devamlı kurmaktan halsiz kaldim şu içmek istiyorum ya
krdelen41 Ahseneylul63 bastıramadım🤷🏻♀️ Şafak sayar gibi gün saydım allahım ne zaman geçcek diye, ama ilaçta kullanmadım hiç belki doktorunuz ilaç önerirse o bi miktar rahatlatır sizi
Tubiti Ahseneylul63 benim de çok kötüydü ilk 4 ayım. Artık dayanamadım. Doktorum ilaç vermişti prilam. Onu kullandıktan sonra rahatlamaya başladım. Doktoruna danış canım seni bu konuda yönlendirir.
c_ynr38 3 ay boyunca çektim. Ne zaman ki 3.ay 1 haftalık oldu kesildi. Neler neler denedim hiç etkisi olmadı. Doktorum prilam verdi zerre kesmedi aksine deli gibi uyku yaptı kafamı kaldıramadım.. Malesef annelik böyle birşey çekiyorsun.. 😔
eylulasd1_ Ben de aynı durumdayım sık sık az da olsa biseyler yemeye çalışıyorum, midem boş kaldıkça daha çok bulantı oluyor. Barem, ceviz, fındık, şekersiz naneli sakız, maden suyu ve muz beni az da olsa rahatlattı
tazeanne07- Ahseneylul63 bende 6+4 teyim 5. haftada başladı resmen ölüm gibi bişey asla geçmiyor ilaçlara rağmen. hayattan kopmuş haldeyim
menesse Canım az önce başka bir postta daha gördüm bulantıyı oraya da yazdım. Bende ilaç fayda etmedi serum taktırdım. Biraz da olsa faydası oldu. Ama kötü bir süreç hele ki çalışan bayanlar için daha da yıpratıcı. Bu arada bulanyitıyı bastırmak için herşeyi denedim. Bana tek fayda eden yeşil zeytin oldu. Bir de hergün takılan serum🙈
Ahseneylul63 Anladığım kadarıyla beklemekten başka çaremiz yok inşallah biran önce geçer bu bulantılar 🤲 Hepimizin Allah yardımcısı olsun hayırla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🥰
dtml Ben de sizin gibiyim. Beyaz leblebi, yeşil elma, limonlu tuzlu ayva bana iyi geliyor. Zencefili çok öneriyorlar ama hiç denemedim. Bir de tabi prilamdan medet umuyorum da o da bir gün iyi bir gün kötü etkiliyor. Mecbur çekip geçmesinş bekleyeceğiz😑
havvakaratas_09 Ahseneylul63 8+6 günlük gebeyim ikinci gebeliğim bulantıyı dibine kadar yaşayan biri olarak prillam kullanıyorum o beni ayakta tutuyor
Mommm34 Ahseneylul63 doktorunuza danışın prilam kullanabilirsiniz çok iyi gelmişti bana. Gece yatmadan 2 tane içiyordum. Tabiki gün içerisinde ara ara yine bulantı ve 1-2 kez kusma da oluyordu ama içmeyince bir yudum su dahi içsem kusuyordum😔 Midenizi boş bırakmayın uzun süre aç kalmayın. Bana tuzlu kraker iyi geliyordu çalışırken yiyordum sürekli. Et, yumurta filan yiyemedim 16. Haftaya kadar sonrasında kesildi şükür 🙏