rkymrsn ben de dün çatı muayenesi oldum. Rahim ağzında yumuşama var mı, açıklık var mı diye bakıyorlar. Aynı zamanda kaslar esnek mi ya da esnemeye müsait mi diye bakıyor. Normal doğuma engel olarak herhangi bir durum var mı diye bakıyor. Bebeğin başı kanala yerleşmiş mi diye bakıyor.