egeninincisii Crnn_1 Sorun olacağını sanmıyorum. Benim cumartesi günü bitti almayı da unutmuşum öncesinde, nöbetçi eczane buldum onda da kalmamış. Mecburen pazartesi gününü bekleyip aldım. Doktoruma da söyledim sorun yok dedi.
_edakrsu22 mylittlebabym bende sizin gibiydim 34 haftaya geldik kan değerlerim düşük çıktı şimdi mecbur içiyorum bence sizde için mutlaka
mylittlebabym _edakrsu22 aynen bende değerlerime yeni baktırdım hala normal seviyede.bakalim doktor verecek mi
_edakrsu22 mylittlebabym benim doktorum 14 haftalik iken vermişti ama ben içmedim sizinki hiç mi vermedi yoksa benim gibi vermesine rağmen siz mi icmediniz
Maysaamoms5 Crnn_1 vallah ben kahvaltıdan 2 saat sonra içiyordum aç karında asla ilaç içemiyorum sonra değiştirdi doktorum başka demir ilacı verdi
minik_koala_ve_annesi Crnn_1 kahvaltidan yarim saat sonrada icilebilir korkmayin yani dunyanin sonu degil😊
mylittlebabym _edakrsu22 vermedi doktorum benim henüz demir ilacı. Multivitamin verdi sadece zaten onun içeriğinde var..
TeoMom Crnn_1 Çok önemli değil canım ya ben bazen 2-3 gün içmediğim bile oluyor kabızlık yapıyor zorlanıyorum blraz ara verip yine içiyorum ama kahvaltıdan 2 saat sonra içebilirsin