minnnie İkinci sezaryen sonrası kan sulandırıcı iğne herkese mi veriliyor? Ya da neye göre veriliyor bilen var mı?
Zeyna27 minnnie ilkinde kullandıysan ikincide de kullanman yüksek ihtimal bende öyleyim ilk bebeğimi kucağıma aldım 2. Olursa kullanacakmışım önlem amaçlı kullanıyordum
minnnie Zeyna27 sanırım doktordan doktora değişiyor, ilk dogumumda kullanmamıştım şimdi ise tüm sezaryenlerde veriyoruz dediler 🤷♀️