elmas1422 Suse 39+5 im bende doktorunuz ne diyor yatış yapmayack mi size benimde 40 haftalık olunca kendiliğinden bu şey olmazsa yatış yapalım dedi
Alp24677 Suse benimde 40+1 ne gelen var ne giden😐 dün doktor kontrolüm vardı 41. haftayı doldurmanı beklemeyiz kendiliğinden gelmezse cuma günü yatış yapıcaz suni sancı yardımıyla doğurursun dedi doktor, 41.hafta riskliymiş yani son 6 günüm kaldı..
Gezgin01 Bende yarın 40 olacağım benim devlet olduğu için her hangi bir durum yoksa 41 e kadar bekletiyormus maksimum işin kötü yanı çatı muayenesi olmadım. Bakalım salı günü gideceğim ne diyecek doktor
nuurrceren Gezgin01 ben de şuan 40+2’yim. hiç çatı muayenesi olmadım😄 bu salı kontrole gittiğimde yapacakmış doktorum🙈
Enfey 40+1 bekliyoruz devlet hastanesi kaç güne kadar bekletiyor acaba ilk çocuğumda 41+ 6 da suni sancıyla doğum oldu 8 sene önce yine okadar beklermiyim acaba doğmazsa
Alp24677 Enfey devlet hastanesi 41e kadar bekliyor ama 41i doldurmanı beklemiyor bebeğin mekonyum yutma riskini göze almıyorlar 40 haftayı doldur yatış vericez mecburen riskli çünkü dedi dün doktor
Snmg 40+1 🙋🏻♀️ Bizim dünki kontrolde kilomuz bir anda fazla çıktı 4e yakın dedi doktor. Pazartesiye kadar bekleyelim olmazsa yatış veririm sezaryene döneriz dedi 🤷🏻♀️ İyice stres olmaya başladım 🤦🏻♀️
Suse Alp24677 dün kontrolum vardi doktor sana simdi suni sanci versek dogursun dedi bakalim bekliyoruz bakalim
Alp24677 Suse tabi suni sancıyı şimdi verse şimdi doğurursun ama onlar son güne kadar bekliyorlar belki kendiliğinden sancı yada su gelir diye