Kızlar 2. Sezeryanımı oldum ilk gün bişeyim yoktu ama eve geldiğimden beri boynumdan kafama balyoz etkisi oluyor bas agrısı dün ağlayarak acil oldum dikiş agrımdan daha kötü ve bana 4 serum vurdular geçmedi spinal yan etkisi her 10 kadından biri yaşıyor dediler 3 4 güne geçermiş siz yaşadınız mı böyle bir sorun ? Uyurken geçmişti şimdi yine var merak ediyorum