Kızlar 18 gün önce hamile olduğumu öğrendim maalesef düşük oldu .
Sonrası zaten kanama adet döngüsüyle devam etti 10 gündür kanamam vardı bugün kesildi duşa girdim afedersiniz gaz sancısı gibi kaşık ağrım var hareket ettirmiyor bıçak gibi saplanıyor enfeksiyon olabilir mi ne iyi gelir yardımcı olur musunuz bana şuan doktora gidecek şartlara sahip değilim soğan kürü felan iyi gelir mi acaba 😞