Benim de 36+4 deyim haftaya çatı muayenesi olacak. Bana sordu doktor normal istiyorum dedim. Yani sezeryan normal farketmez benim için. Şu an yatıp kalkamıyorum doğumdan sonra ameliyatlı değil de daha rahat hareket edebilmek istiyorum . Ama evde yalnızım sancı gelince bu durumu nasıl karşılarım ondan korkuyorum kimse olmayacak yanımda eşim olacak tabi de bi kadın deneyimli biri yani. Ondan sezeryan mı olsa günü belli olsa diyorum