Birmelekbinsukurabbime Merhaba arkadaşlar hamilelikte çatlak yağını ne zaman kullanmaya başladınız ben aktardan aldım bitkisel bir yağ hamileler için daha yeni basladim kullanmaya 11 haftalık hamileyim sizce çok mu erken başladım ya da geç mi
hayalperest2310 Birmelekbinsukurabbime 22 haftalık oldum daha birşey sürmedim 😂😂sürmeyecem de herhalde vücuda bağlıymış şimdilik birşey yok çatlarsak da çatlayalım bebişimin hatırlası 🙈
nese55 Ben cildiye ile görüştüm krem kullanma konusunu cildden direk kana karıştığı için önermiyorlar
Birmelekbinsukurabbime nese55 cildiye önermiyor ama ben aktardan yağ olarak aldım yani bitkisel yağ normal krem değil
Mervetnl Birmelekbinsukurabbime yoo bence iyi yapmışsınız ne kadar erken o kadar sadece içeriğine dikkat edin 🌸 Ayrıca kana karışmasıyla ilgili olan yorumlara da anlam veremedm kadın doğumculsr bile 4 aydan sonra başladın mı krem kullanmaya diye soruyor cildiyeye ne oluyor 😅
Birmelekbinsukurabbime Mervetnl içinde kanola- zeytinyağı - susam yağı - Argan yağı -kakao yağı - kantaron yağı - acıbadem yağı - dındık yağı - gliserin- hindistan cevizi yağı - kayısı çekirdek yağı - jojoba yağı içinde bu yağlar mevcut
Birmelekbinsukurabbime Mervetnl aktardan hamile çatlak yağı olarak istedim bunu verdiler glabuen bitkisel çatlak bakım yağı yazıyor üstünde
Mervetnl Birmelekbinsukurabbime yanlış anlamayın beni size değil söylediğim şey 🌸 Benimde ilkk bebeğim bende sizin gibiydim başlarda 😇