kizannesii17 çok erken dogumlar da hayati risk yüksek oluyor. Erken doğum yaşamadığın icin konuşmak kolay geliyor sana. Erkenden doğunca da acaba bugün bebeğime ne olacak yaşayacak mı ? Ne zaman haber gelecek diye bekliyorsun. Telefon her çaldığı zaman acaba hastaneden mı diyorsun? Sanki doğunca bütün riskler geçiyor sanıyorsun. Diyelim ki bebeğin 26 haftada doğdu sanıyor musun bebeği al götür diyecekler? O haftada doğan bebek en az 3 ay kuvozde kalir. Her gün 2-3 saat arayla süt sağmak hastanelere taşınmak kolay mı ? Bir de organları gelişmeden doğduğu için her gün ayrı sorun olacak beslenme sorunu cigerlerinde sorun gözlerinde sorun. Hadi diyelim 3-5 ay 7 ay neyse kuvozde yattı çıktı diyelim . Sonra 1-2 sene her gün hastanedesin kardiyoloji nöroloji göz fizik tedavi bilmem ne kontrolleri . Hic bir zaman bitmiyor. Şimdiye kadar ne yaşadığın değil şimdiden sonra bebek erken doğarsa ne yaşarım diye düşün. Yaşadığın geldi geçti. Şu anda yaşadığın başka bir olay . 29+6 doğum yaptım doğuma girerken doktor herşeye hazir ol yaşama ihtimali çok düşük dedi . İşte o anda herşey bitiyor senin için