Arkadaşlar sizde aynı durumdamısınız sürekli reklam gelıyo ya bir kere gel tamam anladık sürekli nedir uzun bişey okuyamıyorum araya reklam giriyo başlangıcta gir tamam bu ne yaa kapatma yeri varmı bilem varmı programı bunun yüzünden silmek istemıyorum 🤔