kubradogruu Kizlar 25+3 um su an plasenta previa dediler 28 e kadar bekleyelim bakalım belki bir umut cikabilir dediler zaten sezeryan olacagim ama beni korkutan kanama. Böyle birşey yaşayıp kanaması olan var mı olduysa kanamanız ne zaman ve nasıl oldu nasıl başladı nasıl.anladiniz
Adacan Bende aynı durumdayim ciğer geliştirici oldum 33. Haftamdayim hala aynı tam kapalı hemde doğum kanalı ama hiç kanamam olmadı çok takılıyorum çünkü. Çok dinlenemiyorum da ama sana kesinlik öyle yap diyemem benim oğlum 2.5 yaşında peşinde koşmam lazım o yüzden ayaklarını kaldırarak uyu diyorlar bide
kubradogruu Adacan bende dinlenemiyorum kızım var çalışıyorum ev işi desen var bana bişey demediler vurmadilsr da sadece kanama olur dedi
Seydo54 Benimde asagidamis zamanla yukari cikarmis korkmuyo degilim Rabbimin dedigi olur ama işte saglikli saatinde gelsinler hayirlisiyla,, bende calisan bi anneyim bir oglum gun icersinde cok yatip kalkiyorum,, Rabbin yardımcımız olsun🤲
Adacan kubradogruu benim ki doğum kanalını tam kapatıyor doktor kanama olmamasına şaşırdı hatta. Belki seninki öyle değildir bazıları yapışık doğuma kadar kipirdamazmis bazılarında yukarı cikabilirmis ondan olabilir bana doktorum ben tedbirli olayım da bebeğin kendi bilir demişti
eylulasd1_ Benimki de aşağıdaymış 12.haftadayım ilişki ve ağır işi yasakladı doktorum. Kanama olabilir dedi. Ben de korktum kanama olayından
Mge-drkk96 Bende 15 haftaya girmek üzereyim 2 gün önce gittim bebeğin eşi aşağıda dedi 24 haftaya kadar çıkabiliyor muș ama çıkmaz ise sonuçlarını bilmiyorum sağ salim umarım kucağımıza almayı nasip eder rabbim 🙏❤️🧿