kvrcknrs kuzum yamak zorundasın mecbursun buna, ben de sıgara kullanıyordum. normalde senınle gunlerımız aynı benımde bugun 4+4 oldu , 10 gundur hamıle oldugumu bılyorum , suana kadar 1 tam 1 de yarım sıgara ıctım , üzülüyorum vicdan yapıyorum, bebişler suanda tutunmyaa çalışıyor :) pıs duman zarar verıyor onlara , başka seyler ye aklına gelınce , yemeklerden sonra cok canım ıstıyor :D olaydı sımıd bı tane dıyorum :D ama ıcımdekı beybi baskın kalıyor :)