Öncelikle merhaba :) dün test yaptım ıkıncı cızgı çıktı şu an son adet donemının başlangıcına göre 2+6 yım daha çok yeni ilk hamile kaldığımda kımsyasaldı düşük yaptım. Kan tahlılını Sağlık ocağında versem iki günde bir ve kese gözükünce doktora gitsem olur mu ?