Ozlem_32 yemek ve tuvalet ihtiyacı hariç kalkmıyorum evet zor insanın her yeri ağrıyor ama bebeklerimiz için dayanmak zorundayız ,doktorum bol su içmemi söyledi erken doğumu önlüyormuş sizde aynı şekilde için ayaklarınızı uzatıp altına yastık koyun ayaklarınız yüksekte kalsın çok ağrım vs olursa evin içinde yavaş ve küçük adımlarla birkaç adım atıp geri uzanıyorum sizde öyle yapabilirsiniz,benim doktorum bebeğin 37 ye kadar doğmaması gerektiğini söyledi bundan dolayı her hafta kontrole çağırıyor arada arayıp bir sıkıntı var mı diye soruyor sizin haftanız daha da küçük ve doktorunuzun sizin üstünüze daha çok düşmesi lazım bence