Cans50 Kızlar merhaba.Bugün arkadaşlarımla bir kafenin açık alanında oturduk.Ne zamandır görmemiştim.22. Haftalık hamileyim sigara kullanmıyorum hiç kullanmadım ve yanımda işitmem ama orada herkes içiyordu ben de arkadaşlarla sohbete daldım ve etraftakilerin sigara dumanına maruz kaldığını geç farkettim.Kalkyığımda saçlarım heryerin sigara kokuyordu.Şuan çok üzgünüm bebeğimi sigara dumanına maruz bıraktığım için.Içmiş kadar oldum değil mı?Bebeğim çok etkilendi mı acaba?Çok üzgünüm.
Sibellaa Millet sigara içiyo hamileliğinde o kadar fazla takılma. Bende sigara dumanından kaçıyorum sigarayı tiksindim çünkü. Ama öle maruz kaldın dumana diyede bişey olmaz. Allah tarafından zararlı hiçbirşey bebeklerimize geçmiyo merak etme 😉