Selinur Merhabalar güzel anneler ben 15 haftalık hamileyim dün beni her gören kızın olacak diyordu ki bendeki hamilelik belirtilerine onu gösteriyordu dün doktorumda erkeğe benzetti acaba yanılma payı olabilirmi
adn111 Selinur foruma girdiğinde sol üstte 3 tane çizgi var orda resim yükle tıkla resmi yükledikten sonra çıkan bağlantının yanında kopyala yaziyor kopyaladiktan sonra buraya yapıştır canım