minnakbebem Hanımlar göğsümün ortası çok kaşınıyor, kaşımaktan yara oldu neden acaba ? Başına gelen var mı ? 😒
Tugba__- minnakbebem göğüsleriniz büyükmu cunku büyük goguslerde sutyen toplayıp ortayı havasız terleyince nemli bırakıyor oyuzden olabilir
Tubacngl minnakbebem Benimde göğüslerim öyle şiştiği için birbirine temas ediyo terliyor ondan oluyo herhalde göğüs arasına peçete çorap falan koyuyorum öyle çok kaşınmıyo