anayimbenanaaa Gecee1 3 lü testlerin grafiği oluyor sonuç grafiğe göre basılıyor. E nabıza grafik yüklenmiyor hiç bi hastane tarafından sonuç için grafiğin dökümünü hastanenizden almanız gerekiyor. Sanırım onu söylüyor bu görüntüde