Kkync Doğduğunda ağlayışını duyduğum an ağlamaya başladım resmen o an insanın içinden sevgi fışkırıyor,çok çok başka bir duygu.Yanağıma koyduklarında tarif edilemez hisler yaşadım,eş,aile sevgisi başka ama evlat bambaşkaymış.Düşünsene orası nasıl burası nasıl diye tahminler yürüttüğün bebek doğuyor bütün sorularının cevabı gözünün önüne geliyor.
Bu arada bizim tahminlerde tutmadı tabii ikimizde esmeriz odaya gelip dikkatlice bir baktım kızım sarışın mavi gözlü,doğum anında fotoğrafçı tutmamış olsaydık kesinlikle bu işte bir yanlışlık var diye ortalığı karıştırırdım herhalde😂
Velhasılıkelam 6 aylık oldu uyutasıya kadar çatlayıp uyuduktan sonra deliler gibi özlüyor insan. 😄 Annelik resmen çılgınlık 😅
Rabbim bütün gün sayanları sağlıkla kavuştursun,isteyenleri de bu duygudan mahrum etmesin inşallah 🙏❤