Bende 38+2deyim. kasilmalarim oluyor ama sancım hiç yok. nstye girdim 2 gün önce baya baya düzenli sancım görünüyor 3cm açılmam var ama eve gönderdiler sancı gelince gel diye. Bekliyorum hala tık yok. Dün sabah nişanım geldi ama başka hiçbişey yok şimdilik