Kizlar adetime 5 gün var. 7 kasımda catlatma iğnesi yapıldı. Adet olacakmışım gibi ara ara sancım oluyor adet olacağım sanki 😔 yine de gebelik testi yapmak istiyorum sonra vazgeçiyorum korkuyorum yapmaya🙄😁 catlatma ignesinden kaç gün sonra test yapmalıyım ? Bugun 12. Günü igne yapıldığı günü saymıyorum ama.