A_syma ben de acemiyim daha gebelik konusunda korktum hemen bir şey mi oluyor, diye. Bundan önce bir down sendromu riski, bir kanama, bir de açılma yaşadığım için böyle şeyler olunca kötü düşünüyorum ister istemez. :( Evet, benimki çok şükür ağrısız sızızdı. Yani bildiğiniz geldi göbek deliğimin sağ tarafında toplandı, sertleşti. Anlam veremedim. Sonra aynısını sola da yaptı. Size de çok geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın. Sağ salim de kucağınıza alın inşallah. 🤭💕🌸❤️