Moonlighttt Günaydınnn bugün itibariyle adetim 6 gün gecikti gebelik testi yapmalı mıyım çıkar mı..? Özellikle geç döllenme dahi olsa çıkıyor mu..? Kendimi zor tutuyorum bir şeyler diyin 🤦🏻♀️🙈☺️
tugcegk Moonlighttt bence yapabilirsin planlı gebelikti benim 3 gün geçince yaptım test pozitifti 🤗 geç döllenme için de 1 hafta bekleyin diyorlar bence sabredemiyorsanız hızlı test olandan alın hatta
bademli_puding Moonlighttt 6 gün nasıl sabrettin kız ben adetime beş gün kala yaptım sabırsızlıktan 😂
Moonlighttt @Cyd10 tugcegk bir gün daha mı beklesem diyorum 7 günü tamamlayım ayy napim ben ya 😂 😂 çıkmazsa üzülürüm diye korkuyorum 🤦🏻♀️
Cyd10 Bence yapın zaten 6 gün geçmiş ama sabah ilk idrara yaparsanız daha net belli olur…. Tabi siz bilirsiniz yinede aklınızda kalacağına yapın derim….🤰💕
Moonlighttt @Cyd10 @“tugcegk” @“Mrvpala” Lütfen Dua edin inşallah vardır sizinlede paylasicam 🌸 gidiyorum test almaya haydi BİSMİLLAH 😂😂
Asliormanci Moonlighttt ben adet günü yaptım pozitifi gördüm canım varsa çıkar yapmalısın imkanın varsa erken gebelik testi al net olur
Pemberuya Moonlighttt ben adete 3 gün kala yaptım pozitif çıktı 😊 çok merak ettim nasıl duruyorsunuz bence hemen yapın🥰